23 Οκτ 2013

ΜΑΜΑ ,ΜΠΑΜΠΑ………… ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΝΟΝΕΣ


*      Έρχομαι στο Νηπιαγωγείο το πρωί στις 08:00 έως 08:15 και φεύγω έως τις 12:30 εάν είμαι στο κλασικό και έως τις 16:00 εάν είμαι στο ολοήμερο. Δεν καθυστερώ παρά μόνο όταν υπάρχει σοβαρή αιτία.
*      Δεν απουσιάζω από το Νηπιαγωγείο, παρά μόνο για σοβαρούς λόγους.
*      Αν είμαι άρρωστος, τηλεφωνώ στη δασκάλα μου για να το ξέρει
*      Αν έχω κάποια αλλεργία ή κάποιο άλλο πρόβλημα υγείας ενημερώνω από την πρώτη κιόλας ημέρα τις δασκάλες μου.
*      Έρχομαι στο Νηπιαγωγείο, φορώντας άνετα και πρακτικά ρούχα. (όχι παπούτσια με κορδόνια ,δύσκολα φερμουάρ..)
*      Φροντίζω να είμαι καθαρός και περιποιημένος καθημερινά και να χρησιμοποιώ σαμπουάν για τις ψείρες προληπτικά.
*      Φροντίζω να έχω πάντα στην τσάντα μου μια αλλαξιά ρούχων σε περίπτωση ανάγκης.
*      Έχω τα προσωπικά μου είδη (μπουφάν, ζακέτα, τσάντα κ.λπ.) μαρκαρισμένα με το όνομα μου. Επίσης έχω στα ρούχα μου κρεμαστάρι για να μπορώ να τα κρεμάω πιο εύκολα.
*      Παίρνω μαζί μου καθημερινά ένα υγιεινό πρόγευμα (τοστ, φρούτα, γιαούρτι) ένα υγιεινό γεύμα (φαγητά υγιεινά και σαλάτα) και ένα πλαστικό ποτήρι ή παγουρίνο για να πίνω νερό.
*      Δεν ξεχνώ τα μαχαιροπίρουνα και το όνομά μου  είναι γραμμένο στο τάπερ μου
*      Δεν φέρνω από το σπίτι παιχνίδια στο σχολείο, παρά μόνο βιβλία και υλικό που θα μου πει η δασκάλα μου.
*      Προσπαθώ να κάνω όσα πιο πολλά πράγματα μπορώ μόνος μου, χωρίς τη βοήθεια κάποιου μεγάλου. Επίσης πηγαίνω στην τουαλέτα μόνος μου όπως κάνω και στο σπίτι.
*      Δεν ξεχνώ να δίνω στους γονείς μου όλα τα φυλλάδια και τα ενημερωτικά έντυπα του σχολείου.
*      Υπενθυμίζω στους γονείς μου να κοιτάζουν τακτικά τις ανακοινώσεις του σχολείου.
*      Επιστρέφω πάντα στην προκαθορισμένη ημερομηνία το βιβλίο που δανείζομαι από τη Δανειστική Βιβλιοθήκη του Νηπιαγωγείου και φροντίζω να το διατηρώ σε άριστη κατάσταση.
*      Επιστρέφω το σεντόνι μου κάθε Δευτέρα καθαρό.
*      Προσπαθώ να είμαι ευγενικός και συνεργάσιμος με τους άλλους, όπως έχω μάθει στο σχολείο μου.
*      Φροντίζω να κοιμάμαι νωρίς το βράδυ, έτσι ώστε το πρωί να έρχομαι με ευχαρίστηση και χαρά στο νηπιαγωγείο.