28 Μαρ 2013

Περιπέτειες γεύσης και κίνησης


"Λοιπόν,ας κινηθούμε!"
 Στα πλαίσια του προγράμματος "Περιπέτειες γεύσης και κίνησης" που υλοποιούμε στο νηπιαγωγείο μας, ασχοληθήκαμε με τη φυσική δραστηριότητα των παιδιών.
  Η φυσική δραστηριότητα...
  • είναι σημαντική για τη σωματική ανάπτυξη του παιδιού μου.
  • συμβάλλει στη συγκέντρωση του παιδιού μου και συνεπώς στη μαθησιακή του ικανότητα.
  • αυξάνει την αυτοπεποίθησή του παιδιού μου.
  • βελτιώνει τις κινητικές δεξιότητες του παιδιού μου.
  • βοηθάει το παιδί μου να κάνει πιο ασφαλείς κινήσεις και συνεπώς να αποφεύγονατι ατυχήματα.
  • αναπτύσσει τις κοινωνικές δεξιότητες του παιδιού μου
  • συμβάλλει στην πρόληψη εμφάνισης αυξημένου σωματικού βάρους, σε συνδυασμό με μια ισορροπημένη διατροφή.
    Τα παιδιά προσχολικής ηλικίας θα πρέπει να είναι σωματικά δραστήρια συνολικά για 2-3 ώρες , κατά τη διάρκεια της ημέρας. 

    Η καθημερινή ζωή των παιδιών αποτελείται ολοένα και περισσότερο από καθιστικές δραστηριότητες. Γι' αυτό το λόγο , κρίνεται ακόμα πιο σημαντικό οι οικογένειες, αλλά και τα σχολεία , να δώσουν σημασία στο χρόνο που αφιερώνουν καθημερινά τα παιδιά στη σωματική τους δραστηριότητα.

   Η φυσική δραστηριότητα είναι μια έμφυτη επιθυμία των παιδιών! Δώστε χώρο και χρόνο στο παιδί σας να κινείται και να απελευθερώνει ενέργεια 2-3 ώρες την ημέρα!

  Πώς μπορώ να βοηθήσω το παιδί μου να κινηθεί περισσότερο   απ' όσο κινείται τώρα;
  • Κινηθείτε και παίξτε μαζί! Τι καλύτερο από το να είστε σωματικά δραστήριος/α μαζί με το παιδί σας , έτσι ώστε να περνάτε μαζί του ποιοτικό χρόνο;
  • Διασκεδάστε! Βάλτε μουσική και χορέψτε. Παίξτε κρυφτό. Αθληθείτε.
  •  Βασικά απλά παίξτε! Το παιδί σας δεν χρειάζεται ακριβό αθλητικό εξοπλισμό για να ασκηθεί επαρκώς! Δώστε στο παιδί σας σκοινάκια , εφημερίδες , ρολά τουαλέτας, μπάλες ή ρούχα. Θα εκπλαγείτε με το τι θα σκεφτεί να κάνει με αυτά.
  • Γράψτε το παιδί σας σε ένα αθλητικό σύλλογο! Αφήστε το παιδί σας να ανακαλύψει μόνο του τι το ευχαριστεί περισσότερο!